Jesť kvalitne, chutne a popritom chudnúť? Dobre čítate, tieto syry si môžete dopriať aj počas diéty!

Ani počas diéty si nemusíte odopierať chuť syra. Našťastie existuje nespočetné množstvo druhov, stačí si len vhodne vybrať.

Ani počas diéty si nemusíte odopierať chuť syra. Našťastie existuje nespočetné množstvo druhov, stačí si len vhodne vybrať.

Fotogaléria

Aký syr si dopriať pri diéte?

Chuť, hustota a nutričná hodnota závisia od spôsobu výroby a druhu použitého mlieka. Syr s nízkym obsahom sacharidov je v tomto období dobrým zdrojom dôležitých bielkovín a vápnika. Bielkoviny okrem zachovania svalov zvyšujú aj sýtosť.

Niektoré syry dokážu podporovať črevnú flóru aj vďaka obsiahnutým probiotikám.

Počas chudnutia ich preto nemusíte vylúčiť z jedálnička, namiesto toho syry premyslene nakupujte, dôkladne čítajte etikety produktov a uprednostnite ich nízkotučné verzie. Čo by ste povedali nasledujúci výber?

Kilá sa vám rozplynú počas noci: Zjedzte toto jedlo tesne pred spaním, výsledky sú ohromné! Zobraziť článok

Mozzarella

Mäkká a vlhká biela pochúťka je neodmysliteľnou ingredienciou talianskej gastronómie (napr. šalát caprese). Väčšinou sa vyrába z kravského alebo byvolieho mlieka, a má nižší obsah kalórií a sodíka. Navyše obsahuje probiotiká, ktoré zlepšujú črevnú flóru a imunitný systém.

Sto gramov mozzarelly obsahuje asi 300 kalórií, 22 gramov bielkovín a 22 gramov tuku. V predaji je k dispozícii aj nízkotučná verzia.

Pokračovať v čítaní
 
Odporúčame z TIVI.sk