Dizajnová spoločnosť Pantone ju nazýva posilňujúcou a poháňajúcou inovácie. Je odvážna a pulzujúca. Viva Magenta!
Kvôli uplynulým rokom stále pretrváva šok z pandémie koronavírusu, Spoločnosť Pantone navrhuje prostredníctvom farby Viva Magenta! otočku smerom k budúcnosti.
Laurie Pressman, viceprezidentka Pantone, hovorí, že Viva Magenta predstavuje prevládajúcu túžbu po optimizme, odolnosti, myslení mimo rámca a technologických inováciách s cieľom vytvoriť lepší svet.
„Žijeme v dobe, kedy bolo toľko ľudí agresívnych; to je to, čo je potrebné, aby sme sa posunuli vpred,“ hovorí.
„Potrebujeme odvahu, statočnosť, ale hľadáme niečo, čo podporuje radosť a je zábavné. Momentálny život je v mnohých smeroch nekonvenčný a náročný – myslím, že hľadáme veci, ktoré nám pomôžu uniknúť. Vyzerá to ako dobrá a vhodná voľba na obdobie, keď je všetko veľmi sivé, tmavé a zahmlené a veľa ľudí stráca nádej. V podstate je to farba o odolnosti ľudského ducha.“
Zdroj: theguardian.com