V ostatnom desaťročí čoraz viac rezonuje téma rovnováhy medzi pracovným a súkromným životom. Väčšine profesionálov, alebo ľudí dlhodobo pracujúcich na homeoffice, sa však iba ťažko podarí dosiahnuť optimálny pomer, aby jedno nezasahovalo do druhého.
2. Zadefinujte si hranice
Trochu ťažšia úloha na ustriehnutie, ale dá sa to. Musíte si vytvoriť hranice okolo svojho osobného a profesionálneho života, aby ste zabránili tomu, že nepodstatné úlohy nahradia dôležité veci.
Nebojte sa povedať nie, alebo odmietnuť pozvanie do každej pracovnej skupiny, rady alebo funkcie, kde vás zavolajú. Dostanete sa do kolotoča, z ktorého sa ťažko odchádza. Odbúrajte všetky zbytočné povinnosti, ktoré vás robia nešťastnými. Urobte si inventúru kalendára a skontrolujte zoznam vecí, ktoré môžete vynechať.