Už si uvedomujem krehkosť ľudského zdravia, hovorí módna návrhárka Jana Kurilaková, ktorá má za sebou ťažkú nehodu

Interiérový dizajn vymenila za módu a za krátky čas stihla predstaviť niekoľko úspešných kolekcií.

Interiérový dizajn vymenila za módu a za krátky čas stihla predstaviť niekoľko úspešných kolekcií.

Fotogaléria

Vraj ste mali veľmi nepríjemnú nehodu a uzdravenie trvalo dlhšie…

Áno. Je pravdou, že som pred takmer dvomi rokmi „vyhorela“ a odnieslo si to moje zdravie. Dosť nepríjemne som spadla a dodnes to nie je 100% ako predtým.

Omnoho viac si uvedomujem, že musím zvoľniť, nestresovať a viac dbať na svoje zdravie. Pretože fakt môžete do toho dať všetko, ale lusknutím prsta sa Vám môže život zmeniť radikálnym spôsobom. Preto si už dávam viac pozor a uvedomujem si krehkosť ľudského zdravia.

V zovretí Covidu-19 sme boli dlhé mesiace, protipandemické opatrenia zruinovali mnoho prevádzok a niektoré naopak, aj napriek obmedzeniam dokázali profitovať. Vaša úspešná značka tiež prežila, zrejme však boli potrebné nejaké zmeny vo fungovaní. Aké?

Jedinou zmenou, ktorú nejak intenzívnejšie vnímam, je to, že od začiatku pandémie sa už majoritne nezameriavame na šitie kabátov a „fancy“ elegantných modelov.

Šijeme prevažne legíny a oversize kúsky z teplákoviny, ktoré si získali úspech ako medzi našimi stálymi, tak medzi novými zákazníčkami. Úprimne sa teším, že sa im moje modely páčia a nosia ich s hrdosťou aj v týchto zvláštnych a hektických časoch.

Našou majoritnou komunikačnou a marketingovou platformou je sociálna sieť Instagram. Prostredníctvom stories a príspevkov komunikujeme so zákazníčkami a doposiaľ nám to celkom úspešne funguje.

Paradoxne, od začiatku pandémie sme zaznamenali nárast záujmu zákazníčok. Pandemická situácia a lockdown viacerým z nás umožnila tráviť viac času doma, a k tomu v súčasnej dobe neoddeliteľne patrí aj sledovanie sociálnych sietí. Preto si myslím, že počas trvania lockdownu sme oslovili najviac nových zákazníčok doposiaľ.

Aké sú vaše plány? Ako budú vyzerať nové kolekcie, čím nás prekvapíte?

Veľmi rada by som pokračovala v rastúcom trende, ktorý sme za posledné roky zaznamenali. Síce máme vysoký štandard a kvalitu, ale vždy sa je kam posunúť. Teším sa na leto, pestrejšie farby, navrhovanie komplikovanejších strihov, dizajn nových potlačí, kvalitnejšie látky a mnoho ďalšieho.

Prevádzku máte v Košiciach, plánujete otvoriť predajňu aj v iných mestách? Napríklad v Bratislave vás zatiaľ nemáme… 

Kamennú predajňu ako takú nemáme. V Košiciach máme krajčírsku dielňu, office aj showroom na jednom mieste. Showroom nám prevažne slúži ako výdajňa online objednávok, kde nám ale visí zopár kúskov, ktoré nie sú vždy z najnovšej kolekcie, doplnky, tričká, prípadne kúsky, ktoré sme napokon do kolekcie nezaradili a sú ihneď k odberu.

Z 95% fungujeme ako e-shop. Majorita prijatých objednávok sa po ušití posiela kuriérom priamo k zákazníkovi domov. Objednávky zasielame takmer celosvetovo.

O otvorení kamennej predajne mimo Košíc zatiaľ neuvažujem. Košice sú môj domov. Nakoľko sa stále snažím sem-tam dozerať na chod firmy, obávam sa, že na pobočky v iných mestách by som nemala taký dosah.

Čo sa bude nosiť túto sezónu? Máte pre nás nejaké tipy, do čoho máme investovať?

Pôjde sa do farieb. Čo sa týka investície do konkrétnych kúskov, z môjho pohľadu je základom každého ženského šatníka kvalitný kabát, sako, malé aj veľké čierne, oversize košeľa a pohodlné tepláky na voľný čas a toto všetko doplniť kvalitnou kabelkou.

Späť
Viac k téme:
Odporúčame z TIVI.sk
 
});